I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 3, 2011

Itu dan Ini, begitu dan begini.. =.="

Itu ini, begitu dan begini..

Itulah rona-rona kehidupan, ada macam-macam.. Sometimes, kita x sangka pon benda tu akan terjadi.. My Ummi pernah nasihat, " Adik, kalau happy tu jangan happy sangat takut ada benda sedih yang akan jadi lepas tu"..

Yup, itulah yg sering terjadi pada saya dan kawan2 saya.. Saya selalu ingat pesan ummi tu, tapi time hu ha hu ha memang apa pon x ingat la..

Ok, pendekkan cerita walaupon saya tinggi, hahahahahaha ( haa, merepek kerepek ye Fakhrul! )..

Pukul 9 malam bertempat di bilik 121 blok Murni, Kolej Canselor..
* 5 org budak gonjeng bercadang bermain Peter Answer di mana makhluk2 itu ialah Fakhrul, Man, Bani, Amir, n Mat.. Yes, this 5 Idiots always idiot in their action, never ever learn to behave themselves, haha..
* Main puna main itu peter answer sampai la pukul 11.. Dem! ada perjumpaan PJ!!
So, kami yg masih belum mandi menuju ke bawah.. After a few minutes, saya,man
n bani turun.. We found something terrible, Amir kene marah sebab PL.. SHIT!
or TAHI! <------ ce try ckp dlm BM lpas ni, TAHI! hahaha
* Haa! kan dah betul.. we all ada rasa bersalah coz lupa nak tolong Amir..
So, mcm mne? nak x nak kene la tenangkan dia.. Ini semua salah PETER!
( Biasalah dah salah sendiri x nak mengaku pulak, salahkan lain)

Yes! saya totally menyesal dgn diri sendiri.. lupa akan pesanan.. Apa yg saya pikir pon saya x tau.. Entahla.. Cuba nyanyi lagu ni untuk tenangkan diri, lagu yg mmg saya suka. Ini Sebahagian liriknya,

Ku akui kelemahan diri,
Ku insafi kekurangan ini,
Ku kesali kejahilan ini
Terimalah 3x.....
Taubatku ini.....



emmmm.. sesal dahulu pendapatan, pendapatan saya x seberapa.. Kalau faham
tepuklah tangan anda kuat2.. 何かいい夜!



p/s: この時間のない画像をアップロードするために、私は怠惰なので...ハハ

No comments:

Post a Comment