I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 14, 2011

Berpisah buat sementara sahaja sahabat2 ku~

Asalamualaikum..

Hari ni saya berada dalam 2 mood yang berbeza.. Gembira + sedih..

*Ya, saya gembira + sedih( ape ingat lelaki x boleh sedih? ) Lelaki hipokrit je cakap "Aku bukan kaki menangis bro, pe barang nangis x macho la".. tuih! bak dtg sini saya ludah.. X semua dalam dunia ni indah dan akan membuatkan diri anda tu x bersedih. "It's about life, there will never ever be perfect dude"


__________________________________________________________________________

*Back to story, saya adalah saya. Ya, saya akan menangis apabila bersedih but bukanlah dgn menangis teresak-esak sambil hentak kaki kat lantai. Juz menitiskan air mata jantan je, ^^,

* Cerita yg best dulu la kan, ape brg tacink2 dulu, hehe.. The story that make me happy today coz i met my ex form 6 classmate kat kay eff see (suka ckp mcm ni, dun no why.. KFC lah!).. Lelaki, saya, apip, yazid, faizi, azzam, kep, aidil, geban, fazz, syahir. ( daus n apis x dpt dtg )..

* Gurl pon ade tau, tapi x ramai la.. zeika, yaya, mia, ju, fatin zahira, fatin nazira ( yes, sometimes i would forget which fatin bila pulang kertas periksa @ kerja rumah coz nama lebih kurang )
syarah, ekin, chin, zati ipin.

* Life is short it depends on you to use it wisely.. Saya mmg suka quote ni, tapi lupa dari siapa. For me, to use it wisely by:

1. Solat/ibadat
2. Hormat ibu bapa/guru
3. Hormati kawan2
Yup, kawan2 adalah antaranya. In our life we spend most of it with friends then our family. Believe? YES, it is true. So, anggap la kwn2 tu sebahagian daripada keluarga kita..

* Alright, now saya nak cerita tentang kesedihan pada malam ini. Sedih kerana terpaksa berpisah dgn rakan2 sekelas yg jatuh bangun bersama-sama. Stdy sama2 xkira kat mana2, kat tasik, bonsai, library awam, rumah saya, rumah fazz, rumah apip, rumah siapa lagi x ingat coz lebih kurang semua tempat jadi tempat blaja budak 6 atas Baiduri..

* So, sedikit sedih coz x semua ada mlm ni. Kalau semua ada kan best, tapi mlm ni ttp meriah dgn kwn2 yg ade.. It feel like year's we didnt meet each other. Saya xnk letak gmbr2 spnjg kat kay eff see coz dah letak kat FB. So, malas nak tunggu2 upload lagi, hehe..

* Emmm, panjang gak entry kali ni.. haha, agaknya terlampau happy jumpa member2 kot.. Tapi saya x banyak cakap mcm sblm ni masa jumpa kwn2 tadi, x tau la nape.. Ramai ckp saya dah berubah, tapi entahla, saya skrg prefer lebih senyap je. hehe..

* Ok la, sampai sini sahaja. dah pukul 1.51 pagi ketika saya tulis post ni.. Good night, friends u r great! Hope berjaya dunia akhirat.. amin..

p/s: UPM ke, UM ke, UiTM ke, USM ke, UKM ke, 'u' jugak la brader, janji kita blaja. :)

2 comments: