I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 4, 2011

I'm back! (^^,)

Fuhhhhh, dah 6 bulan saya menyepi dari berblogging.. Sebab terlampau bz bekerja.. Emm, sekarang saya dah x pakai KAMI dah coz ayah membebel..

Ayah : Fakhrul, mlm semalam(6 bulan lepas) ayah baca blog kamu. Ayah perasan kamu guna kata ganti nama diri yang salah. Apa nak jadi ni?!

Saya : Ye la ayah, saya salah. Janji x guna kami lagi.. haha

6 bulan lepas punya hal saya masih ingat lagi coz saya rasa benda tu terlampau lawak kerana dimarahi oleh ayah saya tentang penggunaan bahasa sedangkan ayah ialah cikgu Matematik dan Moral kat sekolah.. tiba2 dia pandai BM( ayah jgn baca blog ni lagi)..

Emm, alhamdulillah. Result masuk 'U' dah keluar, saya dapat masuk UPM kos Pendidikan Jasmani dan kesihatan.




Alhamdulillah, saya dah buat yang terbaik untuk ummi,ayah,along,dan kakak saya! saya dah gembirakan mereka. Even saya x dapat kos yang saya nak(ekonomi) tapi say tetap bersyukur kepada Allah atas rezeki yang diberi. Saya tahu mesti Allah ada sebab beri saya peluang menjadi Cikgu. Baiklah, sambung lagi la nanti. It's already asar n i need to ready for my prayer, asalamualaikum. :)

p/s: setiap yg terjadi pada kita ada hikmahnya, Allah lebih mengetahui.

No comments:

Post a Comment